Szukaj na tym blogu

środa, 26 czerwca 2013

środa, 19 czerwca 2013

No zmieniłem też skina ale tylko trochę a screeny będą wnastępnym poście

Kurde witam!Sory że nie pisałem nic ale było zapierniczanie z nauką bo przecież koniec roku już prawie.
No ale uruchomiłem server survival i niestety jest on na hamachi ale jak ktoś ma i chciałby wejść to tu jest sieć i hasło:JS24engine2     hasło do wszystkich:123
                 JS24engine3
                 JS24engine4...
Resztę jeszcze będę robić a to IP:25.157.228.236
Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia na serverze :)
P.S. server będzie włączony tylko w godzinach 14.30 do 22.00 ale niestety nie codziennie

środa, 8 maja 2013

Dzisiaj jest ze mną Kuba czyli eeveelution i mnie tu godo jakieś bzdury i jakeś zboczeństwa ale spoko jestem przyzwyczajony do takich ruchów :)
I oczywiście dzisiaj gramy w Minecraft
Dziasiaj będę budować Arenę PVP i oczywiście wrzuce linka do tej mapki

sobota, 4 maja 2013

Ej cześć powracam i zrobiłem dzisiaj mapkę PVP i ma się na niej 5min. na zebranie drewna i znalezienie skrzyń z itemkami i jest ona tylko dwu osobowa,ale na upartego do 4 playerów najwyżej.
Dobra to tyle a reszta przepisów na mapce i a cha nie zaponijcie wcisnąć odliczania czsu bo to będzie nudne!!!
Link: http://www.mediafire.com/download.php?kymsgj86v24d39r

piątek, 3 maja 2013

O przyponiałem sobie że mam wam pokazać dlaczego nazywam się JackSzpara24:
...jak się schylę to mi widać Szparę...

czwartek, 2 maja 2013

OOOOOOO wiecie co się dzisiaj stało? Mój kolega przyjechał!!!On też gra w minecraft'a ma nick'a eeveelution.On mieszka w Irlandii ale jest Polakiem i przyjechał do Polski!!!
I tak w ogóle jesteśmy owner'ami naszej grupy Poworek a oto flaga:
Nazwa to wyraz który w dzieciństwie wspólnie wymyśliliśmy 
Dobra tak w ogóle prześle wam moje screeny:



I jeszcze z mieczem,ludziowie to lubią ;D

Ok cześć powracam i oto teraz włączam minecraft'a.
Fajnie nowa wersja minecraft'a tylko nie ta z koniami tylko usunięcie paru bugów i w ogóle ale teraz co się stało,musiałem walczyć z zombiakiem który miał cały diamentyczny armor bo sprzątałem inventor i wyrzuciłem swój armor na ziemie a ten zombiak to wziął i zaczą mnie nawalać, ja z pewnością że mam armor walczyłem z nim,ale gdy mnie udeżył i straciłem jedno życie to coś mi się nie spodobało, a więc zamknąłem się w domu i gdy zobaczyłem że nie mam armora to się skapłem dlaczego ten zombiak ma diamentyczny aromr.Miałem na szczęście zapasowy armor i go wziąłem i zabiłem go.MA-SA-KRA!!!
To jak narazie wszystko,a jak tam u was drodzy czytający?Piszcie w komentarzach.

środa, 1 maja 2013

Niestety jak na teraz albo na dzisiaj kończę do zobaczyska
                                                                                              JackSzpara24
W szkole mówią na mnie rydz bo yyyyyyyyyyyy... na jednej wycieczce taki jeden ciulas powiedział że mam rude włosy (co jest oczywiście nieprwdą) i zaczął mówić na mnie rydz i tak już zosało.
a tutaj na blogu jakby coś jest link do mojego facebooka (data urodzenia nie jest przwdziwa) :)

Dobra kontynuujmy,ja tak w ogóle to ja wam wyśle screen'a mojego skromnego domku i widok przed domkiem:
domek...
                                                                               domek...
Ale ten save nie jest z mojego domu :(

Ach już się dzieje.10 małych kotów urosło mi w uwaga... pół minuty!!!Mieliście kiedyś coś takiego?!
Ok teraz zacząłem kopać w dół i po zniszczeniu pierwszego stone'a znalazłem dość duże złoże coal'a,teraz mam czym gotować :),razem jest jeden stack i 21                                                                  
Dzień drugi-Jest dzisiaj włącze Minecraft'a i jak coś fajnego,śmiesznego lub ciekawego sie wydarzy napewno się tu pojawi
                                                                                     Pozdro od JackSzpara24

wtorek, 30 kwietnia 2013

Cześć tu JackSzpara24.Na tym blogu będę opowiadać moje śmieszne lub chociaż ciekawe historie z Minecraft'a.Moim ulubionym kolegą(który też gra w Minecraft'a jest Kuba a w minecraft'cie eeveelution.
Jak na dzisiaj to narazie tyle. Narazie nie mam tła i w ogule bo nie jestem w domu,może będzie yyyyyy...za dwa trzy dni.     Do zobaczenia :)
                                                                                                       JackSzpara24 pozdrawia :)